Cum pot pleca în străinătate pentru a lucra prin intermediul companiei Work Force Recruitment?
Vizitați site-ul Work Force Recruitment – aici veți putea completa un formular de aplicare și/sau trimite CV-ul dumneavoastră. Consultanții noștri vă vor contacta ulterior pentru a vă prezenta detaliile despre oferta de muncă dorită, pentru a vă solicita datele necesare și a vă fi verificate cunoștințele de limbă engleză.
Unde pot găsi ofertele pentru locuri de muncă?
Veți găsi întotdeauna cele mai recente oferte cu locuri de muncă pe site-ul nostru. De asemenea, suntem prezenți pe diferite site-uri de publicitate. Totodată, puteți afla mai multe despre posturile noastre vacante și condițiile de muncă prin telefon sau vizitându-ne biroul.
Ce documente sunt necesare pentru a obține un loc de muncă?
Înainte de a pleca în Olanda, vă vor fi solicitate următoarele: o carte de identitate/un pașaport valabil, un cont bancar și un cazier judiciar curat. Permisul de conducere categoria B reprezintă un avantaj suplimentar, precum și certificatele deja deținute.
Trebuie să aplic direct la biroul Work Force?
Nu, deși am fi foarte încântați dacă o faceți. Atfel, vom putea începe împreuna procedurile de obținere a unui loc de muncă. Apoi vă vom furniza toate informațiile necesare cu privire la oferta de muncă, cazare, dar și detaliile cu privire la modul în care puteți sosi in Olanda complet pregătit. Dacă nu vă puteți deplasa la sedil nostru, există și posibilitatea de a începe o cooperare în regim online.
Această muncă este legală?
Munca pe care o oferim este pe deplin legală. Compania Work Force Recruitment deține toate certificatele necesare valabile. Cu viitorul angajat, initial candidat, vom încheia un pre-contract privind delegarea cetățenilor români pentru a munci în cadrul unei companii angajatoare străine, de pe teritoriul altui stat. Acest acord include mai multe detalii necesar a fi cunoscute în prealabil, printre care condițiile de muncă și salarizare. Nu percepem taxe pentru acest proces de mediere. Nu solicităm nici o taxă pentru plasarea unei persoane în cadrul unui nou loc de muncă.
Cât timp este necesar pentru a pleca în străinătate după înregistrare?
După înregistrare, datele candidaților sunt verificate în ceea ce privesc experiența, disponibilitatea și ofertele de muncă actuale. Nu se poate oferi inițial o dată exactă – plecarea poate avea loc la câteva zile, o săptămână sau câteva săptămâni după înregistrare. Cu toate acestea, doar o simplă înregistrare nu reprezintă o posibilitate/garanție a plecării.
Trebuie să am vârsta legală pentru a călători în interes de serviciu?
Da. Numai persoanele care au cel puțin 18 ani împliniți pot pleca la muncă prin intermediul companiei noastre.
Sunt necesare cunoștințele unor limbi străine și experiența profesională pentru a primi o ofertă de muncă?
Criteriile menționate mai sus nu reprezintă o condiție prealabilă sau eliminatorie, deși acestea vă cresc potențial șansele de a primi un loc de muncă permanent și ulterior a pleca în Olanda.
Aveți oferte sezoniere pentru studenți și tineri care momentan încă învață?
În timpul verii, există uneori oferte pe termen scurt pentru 6 săptămâni adresate și tinerilor studenți. Acest lucru se datorează faptului că unele locuri de muncă au mai multe comenzi sau angajații permanenți beneficiază de concediu în această perioadă.
În ce zile sunt organizate sosirile?
Sosirile la cazare sunt organizate în principal pentru ziua de Duminică a fiecărei săptămâni. Ocazional, acestea sunt acceptate și cu o zi mai devreme sau mai târziu – în funcție de cererea clienților noștri.
Ce trebuie să iau cu mine când plec să lucrez în străinătate?
La semnarea pre-contractului, candidatul primește informații precise cu privire la ceea ce trebuie să își aducă în Olanda odată cu sosirea. Cel mai adesea includem:
Angajatorul oferă și masă?
Nu, asigurarea hranei pe durata colaborării îi revine exclusiv angajatului.
Salariul depinde de locul de muncă sau de numărul orelor muncite?
Modul de calcul al salariului depinde de locul de muncă și de numărul total al orelor lucrate. Salariile din compania noastră sunt în conformitate cu legislația olandeză CAO.
Voi fi asigurat?
Fiecare angajat este asigurat. Aceasta este o asigurare de bază este obligatorie și include posibilitatea programărilor medicale în cazul în care acestea vor fi necesare.
În ce formă voi fi plătit?
Salariile sunt plătite prin transfer, într-un cont bancar oferit de către dumneavoastră. Acesta trebuie să fie furnizat pe durata procedurilor de pre-angajare, înainte de plecare.